Loyalty Club : An Online Brand Relation Management Project

1009 visningar
uppladdat: 2007-01-01
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
ABSTRACTTitle: Loyalty Club. An Online Brand Relations Management ProjectAmount of pages: 46 (61 including abstract, references and annexes)Author: Michaela RistiniemiTutor: Peder Hård af SegerstadCourse: Media- and communication DPeriod: Spring 2007University: Division of Media and Communication, Department of Information Science, Uppsala UniversityObject: To research how an interactive relation online could be created between a brand such as Matrix and their customers, on the Swedish market.Method: Qualitative interviewMaterial: Interviews with Matrix product manager and hairdressersMain results: A relation online works the same way that a relation does offline; that even if the Internet as medium works fast and effectively, the relation is built over time. It is a communication process which requires much attention, where it is the consumer that to a large extent runs the relations company. This sort of relation can be very valuable for the hairdressers since it can save time and trouble where it is needed and develop them as professionals, and for the brand it can give loyal customers when they themselves become loyal to the customer. The online space, or “loyalty club”, should be simple and contain only information that the hairdressers are interested in, and what that is, is found through the dialogue with them. This is a new development and it meets skepticism as does most of the new occurrences, but much points to that it is the future of communication and more so for the generation that was brought up with the Internet and thus interacts with it naturally. The core question of I...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: Loyalty Club : An Online Brand Relation Management Project

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Källhänvisning

Inactive member [2007-01-01]   Loyalty Club : An Online Brand Relation Management Project
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=20286 [2024-04-26]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×