En klädkedjas TV-reklam : vad är syftet med en klädkedjas varumärkesbyggande TV-reklam och vilka känslor och förväntningar skapar den hos konsumenter?
1881 visningar
uppladdat: 2008-01-01
uppladdat: 2008-01-01
Inactive member
Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare.
Kommentera arbete
...läs fortsättningen genom att logga in dig.
Medlemskap krävs
För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.Kontot skapar du endast via facebook.
Källor för arbetet
Saknas
Kommentarer på arbetet
Inga kommentarer än :(
Liknande arbeten
Källhänvisning
Inactive member [2008-01-01] En klädkedjas TV-reklam : vad är syftet med en klädkedjas varumärkesbyggande TV-reklam och vilka känslor och förväntningar skapar den hos konsumenter?Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=11381 [2024-05-19]
Rapportera det här arbetet
Är det något du ogillar med arbetet?
Rapportera