Differentiering ur ett konsumentperspektiv

950 visningar
uppladdat: 2008-09-29
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
Abstract Semester and year: Spring, 2008 Writers: Victor Andersson and Filip Forslund Tutor: Thomas Helgesson Program: Marketing program, Halmstad University - School of Business and Engineering Title: Differentiation from a consumer perspective - How important is differentiation from a consumer’s perspektive when choosing a residence? Presentation of problem: How important is differentiation from a consumer’s perspective when choosing a residence? Purpose: The purpose is on basis from previous theories on the subject to describe what kind of differentiating that from a consumerperspective is the most important when choosing a residence. Key words: Differentiation, brand, apartment market Methodology: This thesis is built on an qualitative method, where eight open individual interviews have been made. Our choice of respondents was based on what kind of respondents that could give us the most accurate information on the subject which we based on relevant variables. Theory: The framing of the theories is based on a marketing perspective within the area of differentiating and focuses on how companies use different tools to differentiate their offer to create competitive advantages. The theories in this thesis also include theries about the different levels of a product, competition as well as the consumer’s perspective. Empirical observation: Our empirical results are based on interviews with eight respondents and aimes to describe the consumer’s perspective of differentating. During the interviews we used an interview guide that was based upon our theoretical framing. Conclusions: The conclusions we came...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: Differentiering ur ett konsumentperspektiv

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Källhänvisning

Inactive member [2008-09-29]   Differentiering ur ett konsumentperspektiv
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=15108 [2024-05-01]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×