A competitive business strategy development for market expansion in India - A tool for identifying business opportunities for Nilörn Group AB

803 visningar
uppladdat: 2008-09-30
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
The Branding Solution & Designing Industry has been seemingly proliferating with the growth in the Apparel and fashion industry, predominantly. With economic development there has been an increase in the private consumption and growth in GDP; as the demand from the fashion and ready-to-wear industry has increased significantly. Both the global and European markets for branding and design are growing. Brands owners are increasing their investments in measures intended to contribute to strengthening their brands, in which labels, packaging and accessories are important elements. Nilörngruppen is a company in this industry offering complete solutions in branding, design, product development and logistics on a global basis with a clear focus on offering customerunique solutions that create added value. To compete for the big branding and design jobs and increase the company business volume it is necessary to be close to the customers. Developments necessitate Nilörngruppen being present in the countries where its customers have increased its manufacturing base. This caters the need to make an entry into new markets through a network of strategic partners. This has motivated Nilörngruppen to establish its part-owned subsidiary as Nilörn India with its own sales and logistics base. This portrays the need of Nilörngruppen to develop its market through continued optimization of its business structure and improve return on invest...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: A competitive business strategy development for market expansion in India - A tool for identifying business opportunities for Nilörn Group AB

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Källhänvisning

Inactive member [2008-09-30]   A competitive business strategy development for market expansion in India - A tool for identifying business opportunities for Nilörn Group AB
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=15544 [2024-05-06]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×