The impact of employee empowerment on service quality and customer satisfaction in service organizations: a case study of Länsförsäkringar bank AB : The impact of employee empowerment on service quality and customer satisfaction : The impact of employee empowerment
1275 visningar
uppladdat: 2008-01-01
uppladdat: 2008-01-01
Inactive member
Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare.
Kommentera arbete
...läs fortsättningen genom att logga in dig.
Medlemskap krävs
För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.Kontot skapar du endast via facebook.
Källor för arbetet
Saknas
Kommentarer på arbetet
Inga kommentarer än :(
Liknande arbeten
Källhänvisning
Inactive member [2008-01-01] The impact of employee empowerment on service quality and customer satisfaction in service organizations: a case study of Länsförsäkringar bank AB : The impact of employee empowerment on service quality and customer satisfaction : The impact of employee empowermentMimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=17819 [2024-05-18]
Rapportera det här arbetet
Är det något du ogillar med arbetet?
Rapportera