Assessment of online marketing communications of an automotive company - A case study of Jaguar Cars, Sweden

1260 visningar
uppladdat: 2008-07-01
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
Over the years, the traditional face of marketing has changed. Companies need to adopt ongoing marketing strategies to stay ahead of their competitors; the design and content of their strategies continue to evolve. In this thesis a case study has been conducted on one company within the automotive industry in Sweden. The case study was performed on Jaguar Cars in Sweden and an assessment of their use of Online Marketing Communication (OMC) as a marketing tool was made. The case study indicated that Jaguar Cars in Sweden only invest moderately in Online Marketing Communication activities. The thesis indicates that it is important for Jaguar to invest more economic resources into OMC and to be well educated on the subject. The focus for Jaguar should be on creating the perfect synergy between online vs. offline marketing by deploying a more involved Integrated Marketing Communication (IMC) approach in order to utilize the internet most effectively. Moreover, the marketing communication decisions should focus on the marketing communications channels that offer the highest benefit for all the stakeholders. Further suggestions for Jaguar were to increase the paid search engine optimization, create a forum, develop an RSS function and also have portal representat...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: Assessment of online marketing communications of an automotive company - A case study of Jaguar Cars, Sweden

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Liknande arbeten

Källhänvisning

Inactive member [2008-07-01]   Assessment of online marketing communications of an automotive company - A case study of Jaguar Cars, Sweden
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=19100 [2024-05-18]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×