Obey God, obey your teacher : Teaching and learning methods experienced in three Kenyan schools

667 visningar
uppladdat: 2008-01-01
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
One of our interests, as future teachers, is which role different educational strategies andmethods have in the everyday teaching and how that contributes to pupil’s social andcognitive development. Every pedagogical system and culture is time bound. Pedagogicalideas used in prevailing schools are changing continuously because of social and economicchanges and are always influenced by the actual social, political and economic ideology inrespective country.The purpose of this qualitative study is to find out how education is taking part and how it isoutlined in three schools in Kenya. We are interested in teachers’ and pupils’ opinion andreflections about the existing education, everyday teaching and the role school plays in theKenyan society.Based on our interviews and observation we have made we can state that the education inKenya is more behaviouristic and collectivistic focusing on fact knowledge and because ofthe widespread use of rewards and punishments and the role of the teacher as a model, amediator of knowledge and an authority for the pupi...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: Obey God, obey your teacher : Teaching and learning methods experienced in three Kenyan schools

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Källhänvisning

Inactive member [2008-01-01]   Obey God, obey your teacher : Teaching and learning methods experienced in three Kenyan schools
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=19978 [2024-05-06]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×