Effektivare traktordemonstrationer : femtio lantbruksföretag svarar

1003 visningar
uppladdat: 2005-01-01
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
The background to this paper is the fact that many products are demonstrated to show the consumer value of the product. This is generally the fact when it comes to agricultural products, such as tractors. The growing number of models makes this even more import for the retailer to perform a demonstration that really catches the interest of a prospect customer. One problem is that these demonstrations are expensive and many small retailers have difficulties to afford demonstrations of every model. Together with Åhmans Traktorcentrum AB a market investigation was conducted. The company has its primary sales area in the region of Östergötland and north part of Småland. Åhmans Traktorcentrum AB is a John Deere dealer. The owner of the company is Leif Åhman together with Claes-Göran Åhman and employs 25 employees. Leif Åhman and his son Magnus have been my contact at the company. During the season of 2004 the company launched a heavy campaign to demonstrate the whole product program of John Deere tractors in Europe. The purpose of this demonstration was to conduct a market survey. Åhmans Traktorcentrum AB had the intention to get feed-back from the experience of summer 2004. In particular the interest was in what manager of agricultural companies based their decisions on. Before I started my investigation all questions and experience of 2004 were discussed together with Leif and Magnus Åhman. We tried to formulate relevant questions. 50 agricultural companies were interviewed over the telephone and by doing it this way the frequency of answer could be kept at a high level. Another advantage was that I could discuss the answer and a clear picture of the answer. With the help of this inquiry it was possible to produce a document that could tell what each farmer valued and thought was important to him and his company. Hopefully the result of this paper will help retailer to ma...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: Effektivare traktordemonstrationer : femtio lantbruksföretag svarar

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Liknande arbeten

Källhänvisning

Inactive member [2005-01-01]   Effektivare traktordemonstrationer : femtio lantbruksföretag svarar
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=21057 [2024-04-30]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×