Han når inte tvålen : integrering/inkludering ett ständigt lärande. En studie om lärares förutsättningar att integrera/inkludera elever med fysiska funktionshinder i klassen
1891 visningar
uppladdat: 2008-01-01
uppladdat: 2008-01-01
Inactive member
Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare.
Kommentera arbete
...läs fortsättningen genom att logga in dig.
Medlemskap krävs
För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.Kontot skapar du endast via facebook.
Källor för arbetet
Saknas
Kommentarer på arbetet
Inga kommentarer än :(
Liknande arbeten
Källhänvisning
Inactive member [2008-01-01] Han når inte tvålen : integrering/inkludering ett ständigt lärande. En studie om lärares förutsättningar att integrera/inkludera elever med fysiska funktionshinder i klassenMimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=21285 [2024-05-08]
Rapportera det här arbetet
Är det något du ogillar med arbetet?
Rapportera