A study of in-store atmospherics impact on young consumers in fashion houses

1530 visningar
uppladdat: 2008-06-04
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
Abstract Title: A study of in-store atmospherics impact on young consumers in fashion houses Date of the Seminar: June 4th 2008 Course: BUSM08. Master thesis in International Marketing & Brand Management Authors: Md. Abu Baker Siddique Masum Milan Filipovic Supervisor: Ulf Elg Keywords: In-store atmosphere, young generation, fashion houses. Thesis purpose: This thesis will find out the influences of the in-store environment in the fashion houses and it will be applicable for this sector. This research will provide information to develop a better in-store environment in fashion houses to attract more young people. Methodology: This thesis employs a qualitative strategy with a inductive approach and data has been collected from observations and interviews. Theoretical perspective: Two theoretical areas have been combined in this research paper. One is impact of environmental stimulus from MR model and another one is atmospherics concepts, which have constructed the theoretical framework. Empirical data: The empirical data have collected through observing and interviewing the young generation at different fashion houses in Lund and Helsingborg. Conclusion: The result indicates that atmospherics have a great impact on the buying behaviour of the young generation in fashion sector. Theoretically, this study has contributed to the existing theory by showing the atmospherics impact on the buying behaviour. More specifically, the reta...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: A study of in-store atmospherics impact on young consumers in fashion houses

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Källhänvisning

Inactive member [2008-06-04]   A study of in-store atmospherics impact on young consumers in fashion houses
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=26058 [2024-04-29]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×