Marknadsundersökning - Väderstad, Rapid och kundnyttan :

1037 visningar
uppladdat: 2008-01-01
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
In the town of Väderstad which lies in the middle of Sweden, called Östergötland is Väderstad-Verken situated. It´s an international company which produce machines for land processing and sown to farmers all over the world. Väderstad-Verken is an expansive company with 750 employees. The turnover is 1.4 billion sek. Rapid seed-sower has become a popular machine since it was introduced in 1991. Over 10 000 Rapid seed-sower has been manufactured. In cooperation with Väderstad-Verken we have put together a questionnaire with 31 questions. The questionnaire has been sent out to 239 buyers, to let us know how the users think about the Rapid. The questions divide different parts such as: abilities, spare part costs, fuel consumption, using of stem tools. Opinions about service both from the company itself and from the dealers. The Rapid users also had the opportunity to write down their own personal comments concerning improvements, evaluation of new equipment and what they would like Väderstad-Verken to develop concerning new products. For about 10 years ago there was done a similar survey about Rapid(Nilsson O, Velander P, 1999). With the help of that survey and several other we tried to create a survey with simple questions. 86 of 239 questionnaires came back, therefore 36 %. A reply frequency that we are satisfied with. The result shows that the customers are satisfied with their machines and Väderstad-Verken. Many questions are formulated so that the reply alternatives are 1-5. The only question the customer gave 3 or less was their views on the dealers and service kindness on Rapiden. Farmers drive many hectares per year with their machines, of course not everyone but many. Most of them also use the machines land processing ability during the fall. Rapid users also want to have a specialist on Väderstad machine program on local level. Väderstad-Verken can through the result see what the customers want to improve and change on the Rapid. Questions about follow-up from the dealers and service kindness were the only questions that frequently came back. With the result from the survey sellers from Väderstad can sho...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: Marknadsundersökning - Väderstad, Rapid och kundnyttan :

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Liknande arbeten

Källhänvisning

Inactive member [2008-01-01]   Marknadsundersökning - Väderstad, Rapid och kundnyttan :
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=28695 [2024-05-05]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×