Memories in Marketing: Nostalgia in advertising, communication effects, relationships and critical periods for establishing emotional bonds to collective events
1051 visningar
uppladdat: 2008-01-01
uppladdat: 2008-01-01
Inactive member
Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare.
Kommentera arbete
...läs fortsättningen genom att logga in dig.
Medlemskap krävs
För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.Kontot skapar du endast via facebook.
Källor för arbetet
Saknas
Kommentarer på arbetet
Inga kommentarer än :(
Liknande arbeten
-
B2B Relationships in the Advertisement Business : A Study of Advertising Agency-Client RelationshipsInactive member
-
Inactive member
-
Inactive member
Källhänvisning
Inactive member [2008-01-01] Memories in Marketing: Nostalgia in advertising, communication effects, relationships and critical periods for establishing emotional bonds to collective eventsMimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=32005 [2024-05-07]
Rapportera det här arbetet
Är det något du ogillar med arbetet?
Rapportera