Hur uppfattas företagets service av slutkonsumenten? :

585 visningar
uppladdat: 2008-01-01
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
We are two students of Horticulture management with marketing profile, now doing an extended course in Business Leadership within horticulture and agriculture. During our 2 years of studies we have used the same company once before, and this project is an expansion of a previous piece of work. We decided, in agreement with the company, to use an inquiry for our study. For this we have contacted 290 of the company's already existing customers. The primary purpose of the survey is to analyze the service offered by the company. This will help the company to get a better insight and deeper understanding for the customers perceive of the company's service. A secondary purpose is to update the customer record. We limit our research to already existing customers. The first question asked was "What does service mean to you?" Here 130 answered that obliging staff is the most important factor where service is concerned. Least important was range of products. Another question was who the customer had been in touch with. Only 97 respondents could name the member of staff, therefore many did not answer this question. Which indicates that staff should be instructed to introduce themselves, so as to encourage a more personal 'feel' and enhance the service provided. An important goal for all businesses in the service sector is that there is interaction between supplier and customer, to promote a positive and social energy in their relationship. To keep existing customers loyal, and encourage new customers, it is important to provide a greater excellent customer value for the customer. It is up to the management team to be clear on the importance of communication between customer and staff to retain customers, and instruct emplo...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: Hur uppfattas företagets service av slutkonsumenten? :

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Liknande arbeten

Källhänvisning

Inactive member [2008-01-01]   Hur uppfattas företagets service av slutkonsumenten? :
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=32907 [2024-05-19]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×