Framing Nicaragua 1979-1990 - A case study of the ability of media mass-communication to psychologically categorize and organize the world for its audience
1315 visningar
uppladdat: 2007-01-01
uppladdat: 2007-01-01
Inactive member
Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare.
Kommentera arbete
...läs fortsättningen genom att logga in dig.
Medlemskap krävs
För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.Kontot skapar du endast via facebook.
Källor för arbetet
Saknas
Kommentarer på arbetet
Inga kommentarer än :(
Liknande arbeten
-
Inactive member
-
Inactive member
Källhänvisning
Inactive member [2007-01-01] Framing Nicaragua 1979-1990 - A case study of the ability of media mass-communication to psychologically categorize and organize the world for its audienceMimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=36695 [2024-04-29]
Rapportera det här arbetet
Är det något du ogillar med arbetet?
Rapportera