Application of disconfirmation theory on customer satisfaction determination model in mobile telecommunication: case of prepaid mobiles in Iran

1061 visningar
uppladdat: 2007-01-01
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
The conditions for doing business are changing rapidly. In last few years the mobile telecom market has witnessed a substantial growth and rapid changes globally as well as domestically. Customer satisfaction is a critical issue in the success of any business system, hence: one of the key challenges of this market is how they satisfy and retain their customers and also manage service quality, which holds a significant importance to customer satisfaction and their perceived performance. In order for companies to survive and grow, they must find new ways of thinking, which has led to doing marketing researches, especially those related to customer satisfaction. This thesis tries to find a model which can best describe the customer satisfaction formation in mobile telecom sector and will apply and evaluate it in the Iranian market of this area. It will also study the dimensions of service quality (SERVQUAL) on the perceived performance of the customers in the market. For doing so, a survey has been performed on customers of the only prepaid mobile service operator in Iran, questionnaires were distributed among them and the res...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: Application of disconfirmation theory on customer satisfaction determination model in mobile telecommunication: case of prepaid mobiles in Iran

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Liknande arbeten

Källhänvisning

Inactive member [2007-01-01]   Application of disconfirmation theory on customer satisfaction determination model in mobile telecommunication: case of prepaid mobiles in Iran
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=39960 [2024-05-19]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×