Satisfaction level of hotel customers in Iran: case of Parsian Esteghlal Hotel

906 visningar
uppladdat: 2007-01-01
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
Nowadays, success of every company or organization lies beneath the satisfaction of their customers. This is especially obvious in hospitality sector. The success of a company active in hospitality environment has a direct relationship with their ability to satisfy their customers. Hotels, as one main important sector of hospitality environment, will use their customers if they walk out the door dissatisfied. In this situation they will not go back to the hotel and they will not suggest the hotel to their friends. This means losing customers and failure of the company (hotel). Increasingly customers are demanding added values for the money they are spending for their stay at a hotel. They do expect appropriate price and quality services from the staff of the hotel. They continuously compare the price and quality of different hotels with each other. In order for a hotel to gain market share and success, hotel corporations need to review the way they are currently offering their services. The Parsian Esteghlal Hotel is no exception to this rule. Dominated, as it is, by semi-state owned operated establishment, it seems that the hotel has been somewhat backward in its approach to both service quality and customer care over the years. This thesis presented here measures the gap between customer expectation and perception of the services offered by staff of the hotel...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: Satisfaction level of hotel customers in Iran: case of Parsian Esteghlal Hotel

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Liknande arbeten

Källhänvisning

Inactive member [2007-01-01]   Satisfaction level of hotel customers in Iran: case of Parsian Esteghlal Hotel
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=39966 [2024-04-30]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×