After sales service necessity and effectivness: case study of Sarir International Company

587 visningar
uppladdat: 2006-01-01
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
Today's competitive environment of computer components industry created a very complicated situation for all relevant firms. This tough competition forced suppliers to have a serious attention to Services and made them to apply it as an effective marketing tool. After Sales Service is one type of the above mentioned services that is going to be discussed in this thesis. The purpose of this study is to gain deeper understanding about the necessity of after sales service department for computer components' distributors. To reach to the stated purpose, we founnd answers for two research questions of "why companies should provide after sales service" and "how they can provide influential after sales service center". To be able to answer the research questions, a qualitative approach was used with a case study of computer components distributor by the name of SARIR INTERNATIONAL in Iran. By collecting the data and analyzing them, we found that, there are many advantages for after sales service, which encourages companies to provide it. We also explained few potential advantages, which have not been properly used by most of the firms yet and can be useful as well. In last part of our finding we showed tha...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: After sales service necessity and effectivness: case study of Sarir International Company

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Liknande arbeten

Källhänvisning

Inactive member [2006-01-01]   After sales service necessity and effectivness: case study of Sarir International Company
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=39979 [2024-05-08]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×