Web 2.0 as organizational user-centered support

423 visningar
uppladdat: 2008-06-30
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
The Internet today is used as a platform to communicate and many new areas are yet to be explored. Web 2.0 is one of the new areas, which provide new ways for people to communicate. Organizations are exploring this area and trying to use its benefits to give communication and cooperation within organizations an even greater value. The telephone support in large companies is often expensive and at the same time there are a lot of problems that the user could solve them selves, if they were able to find the right information. If this could be done organizations would save money and also make sure that the knowledge the users have doesn’t go to waste. The purpose of this thesis’s to provide our company with new ideas that could be useful for them when developing a user-centered support system with web 2.0 as platform. Analyze the benefits and disadvantages regarding web 2.0 applications and some functionality that needs to be taken into consideration in an organizational support system and to discuss an appropriate solution. The focus was on three areas in web 2.0 which are blogs, wikis and discussion forums. Different kind of methods like web development and gathering methods has been used. Our supervisor helped us in choosing the respondents that was most suitable for our research. Popular web 2.0 web pages provided us with new ideas in layout and functionality. All of the information would later on lead to a support page, which is combined; by a wiki and a discussion forum because of the advantages they together can provide a user. The layout solution will be presented as a low fidelity prototype in the conclusion...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: Web 2.0 as organizational user-centered support

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Liknande arbeten

Källhänvisning

Inactive member [2008-06-30]   Web 2.0 as organizational user-centered support
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=42925 [2024-05-08]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×