En Internetbaserad gymnasieansökan: innebär det service och kvalitet?
1140 visningar
uppladdat: 2005-01-01
uppladdat: 2005-01-01
Inactive member
Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare.
Kommentera arbete
- BUFs, elevernas och föräldrarna definierar service som tillgänglighet och förbättring, vilket innebär att de ser service som någon slags aktivitet som servar dem på ett eller annat sätt. Dock är eleverna och föräldrarna är osäkra på och har svårt att se vilken service den Internetbaserade gymnasieansökan kommer att ge dem.
- Alla respondenternas definierar kvalitet som att en produkt ska tillfredställa deras behov på ett korrekt sätt vilket BUF menar ska inträffa genom deras förbättring av gymnasieansökan. Alla eleverna kan se de kvaliteter som BUF menar finns med den Internetbaserade gymnasieansökan.
- Föräldrar och elever har inte blivit informerade om syftet med den Internetbaserade gymnasieansökningen. Om så hade skett skulle de ha fått en bättre kvalitets- och serviceuppfattning, eftersom de då skulle ha blivit varse om hur de skulle kunna gagnas av systemet.
- De fördelar som eleverna och f...
...läs fortsättningen genom att logga in dig.
Medlemskap krävs
För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.Kontot skapar du endast via facebook.
Källor för arbetet
Saknas
Kommentarer på arbetet
Inga kommentarer än :(
Liknande arbeten
Källhänvisning
Inactive member [2005-01-01] En Internetbaserad gymnasieansökan: innebär det service och kvalitet?Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=44102 [2024-05-15]
Rapportera det här arbetet
Är det något du ogillar med arbetet?
Rapportera