Analysis of internal communication : case study Sandvik SMT Market Service

676 visningar
uppladdat: 2008-01-01
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
Large scale companies have massive information flows in their administrativedepartments. This often creates problems when there is a lack of communication bothinternally and with internal partners such as sales units.Sandvik SMT Market Service (SBMS) is no exception in this case. They got bigproblems with their communication with the sales units especially when it concerns themail traffic and routing of information. Today SBMS have three regional mailboxeswhere the SU’s (Sales Unit) send their mails depending on which region they belong to.This structure does not function as intended and creates an overload which leads to longresponse times.Therefore the market service manager Jonas Hofvenstam wanted us to investigate thisproblem area with the possibility of segmenting the mailboxes including a tagging systemand to perform a review of the sales tools portal in order to shorten the response timesand decrease the mail traffic.The outcome of this paper was suggestions/proposals regarding how to structure thecommon mailboxes, illustration of a tagging system for the mails and suggestions of howto improve the sales tools portal. We also made recommendations o...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: Analysis of internal communication : case study Sandvik SMT Market Service

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Källhänvisning

Inactive member [2008-01-01]   Analysis of internal communication : case study Sandvik SMT Market Service
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=45199 [2024-05-08]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×