Sustainable Successful Brand. Case Study of Carlsberg Polska and Its Two Major Brands

1016 visningar
uppladdat: 2008-01-01
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
With the purpose of expanding the understanding of the main causes that make creating and maintaining successful, strong brands a challenging issue for companies, a qualitative research is conducted in this thesis. It is based on an integrated model of Doyle’ and Stern’s along with Aaker’s approaches discussing building successful/strong brands with the following Doyle’ and Stern’s model discussing sustaining successful/strong brands; thereby selecting a single case study of Carlsberg Polska belonging to brewing potentates on the Polish beer market and two of its major brands – Carlsberg and Harnas. The findings show that, in terms of building successful brands, introducing a quality product along with superior perceived quality, creating a basic brand along with brand awareness, augmenting a brand along with building brand loyalty as well as establishing a potential brand along with brand associations are the most crucial actions that had to be taken by Carlsberg Polska in order to win out a number 3 market-leader position. Concerning sustaining strong brands, on the other hand, the investigated firm needs to monitor competiti...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: Sustainable Successful Brand. Case Study of Carlsberg Polska and Its Two Major Brands

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Liknande arbeten

Källhänvisning

Inactive member [2008-01-01]   Sustainable Successful Brand. Case Study of Carlsberg Polska and Its Two Major Brands
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=45740 [2024-05-05]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×