Kundrelationsarbete i den industriella försäljningsprocessen

634 visningar
uppladdat: 2003-01-01
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
The purpose of this thesis was to examine how the build-up of customer relations can be characterized at the end of the industrial selling process and how companies engage their cross-functional selling teams into this relationship building effort. Through a case study of Omega, a multinational company engaged in the selling of products of an industrial character, it was revealed that the build-up and maintaining of the customer relationship is of acute importance, as it presents the company with a window of opportunities. Through its relationship with the customer the company can be able to sell other products, which are related to the original purchase made by the customer. For the company's competitors the established relationship might also serve as a barrier when attempting to enter the market or increase market share. The build-up of the relationship, however, was found not to be a clearly defined process, but more of a continuous process throughout and beyond the industrial selling process, where the members of the company's cross functional teams participate. We found the industrial selling process to be a long-term process, where the relationship is the core, in which transactions occur continuously. We also found that the cross- functional teams participate in the build-up of the relationship continuously throughout the process. Our ...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: Kundrelationsarbete i den industriella försäljningsprocessen

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Källhänvisning

Inactive member [2003-01-01]   Kundrelationsarbete i den industriella försäljningsprocessen
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=46786 [2024-05-04]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×