The Power of social media when creating business networks : The Future Valley in Borlänge : MBA-thesis in marketing

1446 visningar
uppladdat: 2008-01-01
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
Aim:This is a study of social media in the Future Valley media network.•To study social media is important because it ischanges the rules of marketing forever. The new economy gives the individual power.•In this study it is found how the Future Valley view development of social media, but also how the valley can use social media to develop its future competence and networks.Method: This study is built on the qualitative method. For the theory part I have used sources and to get empirical data I have made sixteen interviews with managers within the network of Ahead - Media & Communication. The restriction in this report is that I focused on blogs and social spaces.Results & Conclusion: Trademarks can be built with social media,but to do that the sender must be able to communicate back through the media, which takes a lot of time. The use of social media will increase.The Future Valley and the network Ahead - Media & Communication is in need of strategies for social media. I suggest: social media mix, service community and international cooperation with other clusters.Suggestions for future research: Investigations that could be done is to find target groups. Behavioural and psychological factors could then be studied. New ideas for social media can be found in the US.Contribution of ...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: The Power of social media when creating business networks : The Future Valley in Borlänge : MBA-thesis in marketing

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Liknande arbeten

Källhänvisning

Inactive member [2008-01-01]   The Power of social media when creating business networks : The Future Valley in Borlänge : MBA-thesis in marketing
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=50232 [2024-05-15]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×