Interaktiv marknadsföring och Internet : – En studie utifrån Radi Medical Systems webbplats för kundutbildning

934 visningar
uppladdat: 2008-01-01
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
AbstractTitle: Interactive marketing and Internet - A study of Radi Medical Systems’ educational site (Interaktiv marknadsföring och Internet - En studie utifrån Radi Medical Systems webbplats för kundutbildning)Number of pages: 43 (including enclosures 47)Author: Daniel PalmgrenTutor: Mats LindCourse: Media and Communication Studies CPeriod: Spring 2008University: Division of Media and Communication, Department of Information Science, Uppsala UniversityPurpose/Aim: The aim of this thesis is to examine if Radi Medical Systems’ educational site has the potential to create value for the company’s customers, and by that promote improved customer relations. Questions asked are: What kinds of visions does the company have for the site? Which services are offered to the customers through the site? How do the customers experience these sInervices?Material/Method: Information from interviews with representatives from Radi Medical Systems and their customers, observations of the webpage and information from an internal Radi document concerning the educational site has been collected and analyzed through the use of a theoretical framework, in order to provide an understanding for the questions asked. The visions were discussed and analyzed by general concepts of interactive marketing and Internet. The concepts of need, adaptation, understanding and time, functionality and trustworthy were used to create a theoretical framework regarding customer experience and customer value on a webpage.Main Results: Radi sees the educational site as an important mean to create value for their customers, which is a first step towards being able to provide the customers with relevant and functional services. The services offered through the educational site are information about Radi’s products and the clinical areas they represent in so called modules. Other services offered are multiple choice tests and storage of the customer’s results of the tests. These services constitute a complete training-course for the customers. The customers’ experiences of the services show that the modules mainly have the potential to fulfill the needs of the customers looking for elementary information, and that the multiple choice tests and storage of the results, for the most part, could function as value added activities when the hospitals recruit new doctors and nurses. The customers have the understanding and time necessarily to use the educational site, and the customers who were familiar with Radi as a company didn’t ap rehend any problems regarding the trustworthiness of the site. However, the lack of adaptati...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: Interaktiv marknadsföring och Internet : – En studie utifrån Radi Medical Systems webbplats för kundutbildning

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Liknande arbeten

Källhänvisning

Inactive member [2008-01-01]   Interaktiv marknadsföring och Internet : – En studie utifrån Radi Medical Systems webbplats för kundutbildning
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=52010 [2024-05-02]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×