Användning av beslutstödsverktyg inom CRM (Customer Relationship Management): hur kan beslutstödsverktyg stödja företagens analysarbete för att hitta kunskap om kunderna?
633 visningar
uppladdat: 2003-01-01
uppladdat: 2003-01-01
Inactive member
Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare.
Kommentera arbete
...läs fortsättningen genom att logga in dig.
Medlemskap krävs
För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.Kontot skapar du endast via facebook.
Källor för arbetet
Saknas
Kommentarer på arbetet
Inga kommentarer än :(
Liknande arbeten
Källhänvisning
Inactive member [2003-01-01] Användning av beslutstödsverktyg inom CRM (Customer Relationship Management): hur kan beslutstödsverktyg stödja företagens analysarbete för att hitta kunskap om kunderna?Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=55051 [2024-06-02]
Rapportera det här arbetet
Är det något du ogillar med arbetet?
Rapportera