So!! Snälla hjälp!


  • 16:30 30 May 2007

    Inactive member

    Hej. Jag heter Filip och ska vara klar med en inlämning imorgon för att höja mitt betyg i SO (vilken ger mig 20 poäng mer dvs jag kommer in på min linge) Jag är så dålig på det, men jag har fått frågan: Hur kommer växhuseffekten att påverka länder som ligger runt ekvator och redan lider av torka? Vad skulle ni svarat? Om någon kan hjälpa mig adda gärna min msn Superb91@hotmail.com. Om ni inte pallar skriv någon snällt i tråden :D Tack

  • 21:59 12 Dec 2007

    Inactive member

    Det kommer att bidra till öken utbredning.

  • 22:24 16 Dec 2007

    Inactive member

    [citat]Hej. Jag heter Filip och ska vara klar med en inlämning imorgon för att höja mitt betyg i SO (vilken ger mig 20 poäng mer dvs jag kommer in på min linge) Jag är så dålig på det, men jag har fått frågan: Hur kommer växhuseffekten att påverka länder som ligger runt ekvator och redan lider av torka? Vad skulle ni svarat? Om någon kan hjälpa mig adda gärna min msn Superb91@hotmail.com. Om ni inte pallar skriv någon snällt i tråden :D Tack[/citat] Skriv nåt som "din ålder" kan... för när jag skrev mitt arbete så fick jag inget betyg bara diskreta miner när jag slutade lektionen. Läraren trodde att jag hade tagit sakerna från nätet. Så lek dum(om du nu har ett intellekt som likar mitt). det vill lärana ha. Lycka till.

  • 16:50 09 Dec 2007

    Inactive member

    Hm

  • 13:51 10 Dec 2007

    Inactive member

    [citat]Hej. Jag heter Filip och ska vara klar med en inlämning imorgon för att höja mitt betyg i SO (vilken ger mig 20 poäng mer dvs jag kommer in på min linje) Jag är så dålig på det, men jag har fått frågan: Hur kommer växhuseffekten att påverka länder som ligger runt ekvator och redan lider av torka? Vad skulle ni svarat? Om någon kan hjälpa mig adda gärna min msn Superb91@hotmail.com. Om ni inte pallar skriv någon snällt i tråden :D Tack[/citat]

  • 19:13 18 Dec 2007

    Inactive member

    [citat]Hej. Jag heter Filip och ska vara klar med en inlämning imorgon för att höja mitt betyg i SO (vilken ger mig 20 poäng mer dvs jag kommer in på min linge) Jag är så dålig på det, men jag har fått frågan: Hur kommer växhuseffekten att påverka länder som ligger runt ekvator och redan lider av torka? Vad skulle ni svarat? Om någon kan hjälpa mig adda gärna min msn Superb91@hotmail.com. Om ni inte pallar skriv någon snällt i tråden :D Tack[/citat]

  • 19:14 18 Dec 2007

    Inactive member

    [citat]Hej. Jag heter Filip och ska vara klar med en inlämning imorgon för att höja mitt betyg i SO (vilken ger mig 20 poäng mer dvs jag kommer in på min linge) Jag är så dålig på det, men jag har fått frågan: Hur kommer växhuseffekten att påverka länder som ligger runt ekvator och redan lider av torka? Vad skulle ni svarat? Om någon kan hjälpa mig adda gärna min msn Superb91@hotmail.com. Om ni inte pallar skriv någon snällt i tråden :D Tack[/citat] Använd Google....:)

  • 11:50 11 Dec 2007

    Inactive member

    De kommer få det ännu svårare utan att kunna göra det åt det. Nämn något om "moralisk skylldighet" för oss som påverkar negativt, men har möjlighet att påverka positivt. Alltid bra betyg på en moral-kagge :D

  • 19:17 10 Dec 2007

    Inactive member

    9. Vad kan vi göra för länderna kring ekvatorn, som drabbas värst?<br><br> I-länderna svarar för 80% av de globala utsläppen av koldioxid, därför måste vi minska mest. Vi måste ta ansvar för de skador vi i den rika världen orsakar människorna i länder kring ekvatorn och översvämningsdrabbade ö-nationer.<br><br> http://orebro.se/miljoochnatur/klimatochmiljomal/vaxthuseffekten<br>/merinformation/10fragorochsvaromvaxthuseffekten.4.37c0d5e810d685ee730800017819.html<br><br> De får ju det ännu varmare, och de som redan har det sämre än oss, och de kan ju inte heller påverka med tanke på att det inte finns några större faktorer i de länderna som påverkar utsläppen överhuvud taget.


Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.
Inlägget är rapporterat! ×
Du måste vara inloggad! ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen ×