Projektarbete, slut på idéer


  • 09:23 27 Sep 2007

    Inactive member

    Hej, jag är en kille på 17 år som går sista året på gymnasiet och jag undrar om det är någon som har lite schysta idéer till ett projektarbete inom Naturvetenskap? Jag satsar på ett mvg! Tack på förhand / Robin

  • 23:19 28 Jan 2008

    Inactive member

    [citat]någon som har ett bra tips till projektarbete imon barn och fritids linjen? börjar med det om några veckor... men vet inte vad jag ska skriva om...[?][/citat] Sigmund Freuds teorier om ett barns uppväxt :D

  • 20:37 28 Jan 2008

    Inactive member

    någon som har ett bra tips till projektarbete imon barn och fritids linjen? börjar med det om några veckor... men vet inte vad jag ska skriva om...[?]

  • 19:46 28 Jan 2008

    Inactive member

    Hmm ... låter helt klart intressant :P böjade fundera på att göra mitt arbete om skrattets påverkan på vårt liv, men detta är helt klart intressant:D Tack så mycket!

  • 18:59 28 Jan 2008

    Inactive member

    Är du intresserad av relativitetsteorin?? du kanske kan motivera hur Einstein kom på att all massa blir energi då den rör sig i ljusetshastighet i kvadrat?? jag menar, hur kan man bevisa det??? inget rör sig ens i ljusetshastighet, inte ens Einstein själv :D:p:p:p lycka till..


Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.
Inlägget är rapporterat! ×
Du måste vara inloggad! ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen ×