Mina betyg


  • 16:24 19 Oct 2007

    Inactive member

    Jag har ett litet problem... Jag har ganske bra betyg, tror jag. Men jag vet inte om jag förtjänar dom. Jag kan igentligen inte så mycket, det är bara det att jag har jätte lätt att plugga in saker och glömma dom en vecka efter. Som t.ex. jag hade MVG i historia på VT i 8an, men jag kan verkligen ingenting im historia och jag hatar historia verkligen. Där är så tråkigt! Om man räknar om mina betyg i (an till poäng (jag går i 9an nu) så hade jag 270 poäng...

  • 23:55 25 Dec 2008

    Inactive member

    Jag har alltid haft svårt i engelska, i sjuan hade jag IG varning, första termin i åttan hade jag G sen VG och nu har jag MVG. Detta beror på att vi har bytt lärare så många gånger. Denna termin hade vi bara en uppgift under hela terminen, detta var att skriva en bokrecension. JAg fick VG men sen ville jag kompletera till MVG men sen gick det ungefär en vecka och min lärare hann inte ta ut och säga vad jag skulle kompletera, sen pratade jag med henne och så sa hon att det var så kort tid kvar och jag skulle säkert klarat av uppgift så jag fick MVG ändå, för att inte göra någonting. Det är sjukt med favoriserat, man känner att man inte utvecklas.


Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.
Inlägget är rapporterat! ×
Du måste vara inloggad! ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen ×