Näthandel


  • 16:23 12 Nov 2007

    Inactive member

    Jag ska göra ett projektarbete om näthandel, och läraren tyckte jag skulle begränsa mig lite och välja något inom näthandel, Har något nåt bra förslag på ämne som är ganska brett och man kan få till ett bra projektarbete :)

  • 18:57 01 Feb 2008

    Inactive member

    [citat]Om du vill ha ett brett ämne så råder jag dig att välja; nätbutiker eller nätauktioner. Själv skulle jag välja nätbutiker och fokusera på varje fördel och nackdel med en nätbutik, t.ex priser (jämföra med vanliga butiker), nätbedragare, frakt mm. Du skulle även kunna jämföra olika nätbutiker med varandra, vilka är bättre? vilka är sämre? vilka är trovärdiga? och varför är dem det?[/citat] Bra förslag :) hur menar du jämföra priser ta tex en cd skiva och kolla vad den kostar på nätbutik sedan i tex åhlens? Är lite morgon trött så hängde inte med riktigt . |) tack för hjälpen :)

  • 18:56 01 Feb 2008

    Inactive member

    Kanske handel med lägenheter, hus osv? Seriös ämne, har sina begränsningar. Samtidigt man kan skriva om hur går det med t.ex. jämförelse av priser, hur blir det med att samla information om varför just den här lägenhet eller hus skulle säljas (om t.ex. område ska ombyggas och fastighet kanske ska tappa sitt värde) Samtidigt man har möjlighet att tänka lite på seriösa och oseriösa köpare/säljare. Lycka till.

  • 18:53 01 Feb 2008

    Inactive member

    Om du vill ha ett brett ämne så råder jag dig att välja; nätbutiker eller nätauktioner. Själv skulle jag välja nätbutiker och fokusera på varje fördel och nackdel med en nätbutik, t.ex priser (jämföra med vanliga butiker), nätbedragare, frakt mm. Du skulle även kunna jämföra olika nätbutiker med varandra, vilka är bättre? vilka är sämre? vilka är trovärdiga? och varför är dem det?


Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.
Inlägget är rapporterat! ×
Du måste vara inloggad! ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen ×