Jobba i sommar?


  • 10:26 20 May 2008

    Inactive member

    Har någon exempel på annorlunda sommarjobb, kan exempelvis vara antingen bra lön eller lite softare utomhus eller annan rolig plats?[?]

  • 18:33 24 Jan 2009

    Inactive member

    hej, 24-01-09 jag är zoolia ali jag söker efter jobb tiil sommar på annan plats ifall ni vill du ha c.v jag kan skicka till er tack. M.H.V- ZOOLIA

  • 22:57 17 Jul 2008

    Inactive member

    det blir nog jobb ute, kommer rulla "egen firma" som tar uppdrag som målare, trädgård och allmänt fix. det finns ju hur många som helst som vill ha hjälp.:D:D

  • 18:36 24 Jan 2009

    Inactive member

    hej, 24-01-09 jag är zoolia ali jag söker efter jobb tiil sommar på annan plats ifall ni vill du ha c.v jag kan skicka till er tack. M.H.V- ZOOLIA

  • 13:33 01 Mar 2009

    Inactive member

    Tror jag har hittat ett soft och bra jobb, Ska nämligen jobba hos kyrkogårdsförvaltiningen under sommaren, bra lön ( då kyrkan e rik som bara den) och får spendera många lugna timmar utomhus

  • 23:47 04 Nov 2008

    Inactive member

    Jag var lärarassistent på sommarskolan, det var uppskattat av eleverna och mycket roligt. Finns det i eran kummun? Annars lägg fram förslaget på att elever ska finnas till och hjälpa!

  • 22:52 17 Jul 2008

    Inactive member

    jag ska iaf ha fotbolls skola :P grymt soft man tjänar inte så bra men man jobbar typ 2-3 timmar per dag:P

  • 13:31 09 Jun 2008

    Inactive member

    Sök på plastbanken.se ;) Förresten jordgubbsplockare kanske vore något, haha men sämst lön. Lycka till!


Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.
Inlägget är rapporterat! ×
Du måste vara inloggad! ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen ×