Hjälp mig!


  • 13:31 19 Jan 2009

    Inactive member

    Hejj!! Jag ska välja skola till 7:an, vet inte vilken jag ska välja... det finns ju så många i stockholm. Jag har kollat lite på www.skolvalet.com, dom har ju en bra sida för man ser hur bra skolorna är i ordning men det värsta är... att jag hade tänkt gå i Hässelbygårdsskolan. Men det är helt sjukt för dom har 67% som har behörighet att gå gymnasiet efter man har gått ut nian!! Det står det på sidan... 67%, helt sjukt! Men.. I topp ligger bland annat Höglandsskolan, dom har jättemycket bättre procent. Jag undrar vad ni tycker, har ni några tips??? jag vill verkligen gå i en bra skola!!! Hur bra är skolan som ni går i??

  • 18:24 19 Jan 2009

    Inactive member

    om du vill gå i hässelby kan du välja hässelby villastads skola. helt okej. men inte superbra heller. några bra lärare. helt ok mat, finns lite olika profiler: matte/no, svenska, engelska & vanlig

  • 10:42 20 Jan 2009

    Inactive member

    Hmm... ja på www.skolvalet.com har Hässelby villastads skola bra betyg :) 97% får gymnasiebehörighet! Det enda dåliga är att det är rätt dåligt med lärare. Men jag ska verkligen tänka på det, tack för tipset!


Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.
Inlägget är rapporterat! ×
Du måste vara inloggad! ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen ×