Uppsats om missbruk


  • 16:01 27 Feb 2007

    Inactive member

    Hej, jag sittade ingen bra tråd för just detta, så jag bestämde mig för att skapa en. Jag har skrivit en uppsats om hur det känns att ha en bror som är narkotikamissbrukare, dock vet jag inte om den platsar på den här sajten. Själva meningen med uppsatsen är att få människor att förstå att även missbrukare har någon som älskar en; även missbrukare har känslor. De är inte så känslokalla som vissa människor framhäver dem. Någon som kan hjälpa mig att bestämma mig om jag ska lägga upp den eller inte? Tacksam för svar, Anna.

  • 17:38 18 May 2007

    Inactive member

    med den beskrivningen kan jag inte göra annat än att läsa, rätta å godkänna :) lägg upp!

  • 15:20 18 May 2007

    Inactive member

    hej! jag tycker absolut att du ska lägga upp den, det är många som har till exempel fördomar mot just den här gruppen, men sen finns det ju oftast grunder för dom fördomarna... och det är synd. men ofta om en person bryr sig om en narkotika missbrukare eller liknande så är det lätt att slita ut sig själv. för något som missbrukare är bra på så är det att ljuga, visst så ska man inte säga att alla är det och dra dem över en kant. men omman försöker och försöker att ta hand om en missbrukare t.ex så blir man många ggr besviken. jag vet inte allt om just din situation, men jag diskuterar gärna mer![8D]


Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.
Inlägget är rapporterat! ×
Du måste vara inloggad! ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen ×