THE POLISH TV MEDIA INDUSTRY – EU IMPLICATIONS A CASE STUDY OF THE MTV MASTIFF GROUP, THE INDEPENDENT TELEVISION CONTENT PRODUCER

2011 visningar
uppladdat: 2005-01-01
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
The first of May 2004 was an important day for the European Union. On this day the Union grew larger with ten new member states. It is the most complex enlargement the EU has ever seen, both concerning the amount of countries entered and the cultural and economical diversities. Now when these countries are members of the Union, barriers to entry for western European companies have diminished. One of the industries that is especially internationally-oriented is the TV industry. It is one of the largest industries within the EU, not only in an economical sense, but also in social and cultural issues. Television is the most important source of information and entertainment in the EU, with the average EU citizen watching around three hours of television a day. Looking at the new member countries, Poland is the most important country in many ways, including economically and size. For this reason, Poland was quickly recognized by multinational companies who established businesses there relatively early. Recently the market has been discovered by a number of independent television producers, including our case company, the MTV Mastiff Group. This research examines the impact on the Polish television content producer market due to Poland’s recent accession to the European Union. Following this path, predictions regarding the entrance of new European competitors to the Polish market are given. In addition, a thorough description of the entire Polish TV market is given including future forecasts. In order to foresee the future we have used the scenario method, which provided different possible outcomes for the coming three-to-five year period. The most probable future market outcome within the frame of the selected variables is identified. After the in-depth analysis of the Polish TV m...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: THE POLISH TV MEDIA INDUSTRY – EU IMPLICATIONS A CASE STUDY OF THE MTV MASTIFF GROUP, THE INDEPENDENT TELEVISION CONTENT PRODUCER

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Liknande arbeten

Källhänvisning

Inactive member [2005-01-01]   THE POLISH TV MEDIA INDUSTRY – EU IMPLICATIONS A CASE STUDY OF THE MTV MASTIFF GROUP, THE INDEPENDENT TELEVISION CONTENT PRODUCER
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=49914 [2024-04-28]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×