gooh! Marketing Mix och Brand image : En fallstudie om hur brand image och marketing mix modellens faktorer påverkar konsumenters köpbeteende.
1197 visningar
uppladdat: 2008-01-01
uppladdat: 2008-01-01
Inactive member
Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare.
Kommentera arbete
...läs fortsättningen genom att logga in dig.
Medlemskap krävs
För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.Kontot skapar du endast via facebook.
Källor för arbetet
Saknas
Kommentarer på arbetet
Inga kommentarer än :(
Källhänvisning
Inactive member [2008-01-01] gooh! Marketing Mix och Brand image : En fallstudie om hur brand image och marketing mix modellens faktorer påverkar konsumenters köpbeteende.Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=29787 [2024-05-11]
Rapportera det här arbetet
Är det något du ogillar med arbetet?
Rapportera