Kompetensutveckling i call centers, utopi eller utmaning?: genomförande och utvärdering av Projekt Helhetssyn vid Kalix Tele24
1171 visningar
uppladdat: 2005-01-01
uppladdat: 2005-01-01
Inactive member
Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare.
Kommentera arbete
...läs fortsättningen genom att logga in dig.
Medlemskap krävs
För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.Kontot skapar du endast via facebook.
Källor för arbetet
Saknas
Kommentarer på arbetet
Inga kommentarer än :(
Liknande arbeten
-
Inactive member
-
Inactive member
-
Inactive member
-
Inactive member
-
Inactive member
-
Inactive member
Källhänvisning
Inactive member [2005-01-01] Kompetensutveckling i call centers, utopi eller utmaning?: genomförande och utvärdering av Projekt Helhetssyn vid Kalix Tele24Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=33499 [2024-05-07]
Rapportera det här arbetet
Är det något du ogillar med arbetet?
Rapportera