Marketing Communication in the New Digital World : Take the leap!

943 visningar
uppladdat: 2007-01-01
Inactive member

Inactive member

Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare. Kommentera arbete
Background:During the last years, the boom of the Internet has carried along with it new possibilities for communication, in addition, other technological developments of society together act to form a new reality in which companies have to rethink their means for com-municating with consumers.Problem and Purpose:In a new reality where consumers seem to reap all the benefits of the technological changes, how then, should companies adjust to the changing environment? The authors first investigated the modern media environment and found some trends in how it is evolving, and after listening to what some experts within the field think about the future and of what should be done, they them-selves endeavoured to generate some guidance for companies in this matter.Method:This thesis is somewhat of a Delphi study, which means that it heavily relies on the statements of experts. What they have said has played a crucial role in the authors’ own formulation of guid-ance. The experts were interviewed either face-to-face, or through the exchange of e-mails.Conclusions:Major trends in how the media environment is transforming are; technology as an enhancer to rather becoming a determinant, segmentation to fragmentation, decreasing- to increasing returns to scale, an opening for entirely new business concepts and an in-creasing value of intangible assets as a complement to traditional, tangible assets. The authors then presented some elements that would be of crucial significance in this new environment, and they also formulated some more specific guidance in how these ele-ments could be instigated in companies. They were; Speed and flexibility, customization and sustainability. Advice in how they could be instigated where then summarized and illustrated in the “New Digital World Market Communication Diamond”, which basically emphasizes the need for...

...läs fortsättningen genom att logga in dig.

Medlemskap krävs

För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.
Kontot skapar du endast via facebook.

Källor för arbetet

Saknas

Kommentera arbetet: Marketing Communication in the New Digital World : Take the leap!

 
Tack för din kommentar! Ladda om sidan för att se den. ×
Det verkar som att du glömde skriva något ×
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. ×
Något verkar ha gått fel med din kommentar, försök igen! ×

Kommentarer på arbetet

Inga kommentarer än :(

Källhänvisning

Inactive member [2007-01-01]   Marketing Communication in the New Digital World : Take the leap!
Mimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=50746 [2024-04-29]

Rapportera det här arbetet

Är det något du ogillar med arbetet? Rapportera
Vad är problemet?



Mimers Brunns personal granskar flaggade arbeten kontinuerligt för att upptäcka om något strider mot riktlinjerna för webbplatsen. Arbeten som inte följer riktlinjerna tas bort och upprepade överträdelser kan leda till att användarens konto avslutas.
Din rapportering har mottagits, tack så mycket. ×
Du måste vara inloggad för att kunna rapportera arbeten. ×
Något verkar ha gått fel med din rapportering, försök igen. ×
Det verkar som om du har glömt något att specificera ×
Du har redan rapporterat det här arbetet. Vi gör vårt bästa för att så snabbt som möjligt granska arbetet. ×