Föreställande som verktyg för förändrad förståelse: en studie om elevers lärande av ett särskildt objekt
686 visningar
uppladdat: 2006-01-01
uppladdat: 2006-01-01
Inactive member
Nedanstående innehåll är skapat av Mimers Brunns besökare.
Kommentera arbete
- According to the results the students were able to discern their initial critical aspects of understanding when they later, in the middle of the process were presented with a transcription of their first interview.
- Different aspects in the focus of the students way of imagine seemed to have fundamental consequences for the development of a complex understanding.
- These different aspects of focus are: the difference between imagining persons in subject- or object form and the difference between imagining...
...läs fortsättningen genom att logga in dig.
Medlemskap krävs
För att komma åt allt innehåll på Mimers Brunn måste du vara medlem och inloggad.Kontot skapar du endast via facebook.
Källor för arbetet
Saknas
Kommentarer på arbetet
Inga kommentarer än :(
Liknande arbeten
-
Inactive member
-
Inactive member
-
Inactive member
-
Inactive member
-
Inactive member
-
Inactive member
Källhänvisning
Inactive member [2006-01-01] Föreställande som verktyg för förändrad förståelse: en studie om elevers lärande av ett särskildt objektMimers Brunn [Online]. https://mimersbrunn.se/article?id=31988 [2024-05-16]
Rapportera det här arbetet
Är det något du ogillar med arbetet?
Rapportera